reklamacja_enbra_polska

Reklamacja
produktów i usług

Potrzebujesz pomocy w załatwieniu reklamacji? Skontaktuj się z nami i postępuj w następujący sposób.

Pokaż więcej

Zasady zgłaszania reklamacji Enbra Polska sp. z o.o.

W przypadku posiadania zastrzeżeń dotyczących zakupionego towaru lub świadczenia usług przez Enbra Polska sp. z o.o. klient ma prawo złożyć reklamację.

1) Reklamacja może być złożona:

  • Osobiście w siedzibie Spółki.
  • Listownie w formie pisemnej na adres siedziby Spółki.
  • Za pomocą środków komunikacji elektronicznej, wysyłając e-mail na adres: reklamacje@enbra.pl.

2) Treść reklamacji w formie pisemnej powinna zawierać:

Formularz reklamacyjny – wzór zamieszczony na stronie Enbra Polska, tj.:

  • Nazwę lub imię i nazwisko klienta.
  • Adres korespondencyjny lub adres e-mail.
  • Opis, czego dotyczą zastrzeżenia klienta.
  • Dowód zakupu.
  • Oczekiwania.
  • Podpis.

 

3) W przypadku braku wymaganych informacji Spółka może zwrócić się do klienta o ich uzupełnienie.

4) Spółka potwierdza złożenie reklamacji w formie pisemnej (listownie lub elektronicznie na wskazany adres e-mail) nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania reklamacji.

5) W przypadku nieudzielenia odpowiedzi reklamację uznaje się za zasadną.

6) Odpowiedzi na rozpatrzone reklamacje Spółka udziela w formie pisemnej (listownie) lub za pomocą poczty elektronicznej na adres wskazany w formularzu zgłoszeniowym.