Reklamacja
produktów i usług
Potrzebujesz pomocy w załatwieniu reklamacji? Skontaktuj się z nami i postępuj w następujący sposób.
Zasady zgłaszania reklamacji Enbra Polska sp. z o.o.
W przypadku posiadania zastrzeżeń dotyczących zakupionego towaru lub świadczenia usług przez Enbra Polska sp. z o.o. klient ma prawo złożyć reklamację.
1) Reklamacja może być złożona:
- Osobiście w siedzibie Spółki.
- Listownie w formie pisemnej na adres siedziby Spółki.
- Za pomocą środków komunikacji elektronicznej, wysyłając e-mail na adres: reklamacje@enbra.pl.
2) Treść reklamacji w formie pisemnej powinna zawierać:
Formularz reklamacyjny – wzór zamieszczony na stronie Enbra Polska, tj.:
- Nazwę lub imię i nazwisko klienta.
- Adres korespondencyjny lub adres e-mail.
- Opis, czego dotyczą zastrzeżenia klienta.
- Dowód zakupu.
- Oczekiwania.
- Podpis.
3) W przypadku braku wymaganych informacji Spółka może zwrócić się do klienta o ich uzupełnienie.
4) Spółka potwierdza złożenie reklamacji w formie pisemnej (listownie lub elektronicznie na wskazany adres e-mail) nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania reklamacji.
5) W przypadku nieudzielenia odpowiedzi reklamację uznaje się za zasadną.
6) Odpowiedzi na rozpatrzone reklamacje Spółka udziela w formie pisemnej (listownie) lub za pomocą poczty elektronicznej na adres wskazany w formularzu zgłoszeniowym.